آموزش انتظار تماس برای اپراتور صف تماس مرکز تلفن دلتا

توسط: نغمه ایزدی مطلق|آخرین به روز رسانی: 1398/07/03
به اشتراک گذاری در:

 آموزش انتظار تماس برای اپراتور صف تماس مرکز تلفن دلتا

با استفاده از این قابلیت امکانی فراهم آمده است که اگر اپراتور پاسخگوینده به صف تماس مشغول باشد تماس می‌تواند در پشت خط اپراتور بماند. این انتظار مکالمه تنها در صورتی فراهم است که اپراتور به صف تماس تعلق داشته باشد.

انتظار تماس اپراتور با انتظار تماس داخلی یکی نیست و دو عملکرد در به دو موقعیت متفاوت است. ممکن است برای یک داخلی سرویس انتظار مکالمه یا همان پشت خطی فعال باشد اما همان داخلی زمانیکه به عنوان اپراتور پاسخگویی صف تماس فعال است تنها در صورتی سرویس انتظار مکالمه او برای تماسهای داخل صف فعال می‌شود که گزینه Operator Call Waiting که مختص فعالسازی انتظار مکالمه در صف تماس است فعال باشد.

نکته : اولویت سرویس انتظار مکالمه اپراتور صف تماس، بالاتر از سرویس انتظار مکالمه داخلی است.

برای استفاده از این سرویس لازم است مراحل ذیل طی شود:

  1. ازمنوی Configuration وارد زیرمنوی Call Queue شوید. صفحه Call Queues باز می‌شود.
  2. یک صف تماس را انتخاب کرده و بر روی دکمه Edit Queue کلیک کنید تا به صفحه Edit Call Queue  بروید.
  3. گزینه  Operator Call Waiting را فعال کنید.
  4. Submit کنید.
  5. سیستم به صورت پیش فرض درخواست تایید Safe Apply می‌کند. تایید کنید تا صف تماس در سیستم اعمال شود.

نت استاک پلت فرم فروشگاهی جهت فروش تجهیزات شبکه ،مخابرات و فناوری اطلاعات با بیش از 1200 مشتری در سرتا سر ایران با داشتن بیش از 20 نمایندگی در استان های کشور آماده خدمت رسانی می باشد.

مرجع مقاله : نت استاک 


نظرات کاربران
ارسال نظر