آموزش تنظیم Operator Popupدر مرکز تلفن دلتا

توسط: نغمه ایزدی مطلق|آخرین به روز رسانی: 1398/07/15
به اشتراک گذاری در:

آموزش تنظیم Operator Popupدر مرکز تلفن دلتا

هنگامیکه به مرکزتلفن Call Center متصل است از این سرویس برای بازشدن PopUp در صفحه مانیتور CRM اپراتور استفاده می‌شود.

برای تنظیم این قابلیت برای اپراتور مراحل ذیل را طی نمایید:

  1. ازمنوی Configuration وارد زیرمنوی Call Queue شوید. صفحه Call Queues باز می‌شود.
  2. یک صف تماس را انتخاب کرده و بر روی دکمه Edit Queue کلیک کنید تا به صفحه
    Edit Call Queue  بروید.
  3. مقدار گزینه  Operator Popup را فعال کنید.
  4. Submit کنید.
  5. سیستم به صورت پیش فرض درخواست تایید Safe Apply می‌کند. تایید کنید تا صف تماس در سیستم اعمال شود.

 

نت استاک پلت فرم فروشگاهی جهت فروش تجهیزات شبکه ، مخابرات و فناوری اطلاعات با بیش از 1200 مشتری در سر تا سر ایران با داشتن بیش از 200 نمایندگی در استان های کشور آماده خدمت رسانی می باشد.


چت با کارشناسان در واتس آپ