آموزش تنظیم Operator Working Time در مرکز تلفن دلتا

توسط: نغمه ایزدی مطلق|آخرین به روز رسانی: 1398/07/07
به اشتراک گذاری در:

آموزش تنظیم Operator Working Time در مرکز تلفن دلتا

اپراتورهای پاسخگوی صف تماس نیازمند زمانی هستند تا بتوانند بعد از مکالمه اگر یادداشتی دارند بگذارند و یا ایمیل و تیکتی بزنند. برای همین منظور در مرکزتلفن دلتا نیز Operator Working Time درنظر گرفته شده است تا ما بین دو مکالمه پاسخ داده شده که از صف تماس به سمت اپراتور هدایت می‌شود فرصتی به آن اپراتور برای ثبت موارد ضروری دفتری داشته باشد. این زمان در حالی به اپراتور تعلق می‌گیرد که تماس را پاسخ داده باشد یعنی تماس Answer شده باشد. در غیر اینصورت Operator Working Time شامل حال اپراتور نمی‌شود.

این زمان به ثانیه در سیستم قابل تنظیم است و برای تنظیم آن باید مراحل ذیل را طی نمایید:

  1. ازمنوی Configuration وارد زیرمنوی Call Queue شوید. صفحه Call Queues باز می‌شود.
  2. یک صف تماس را انتخاب کرده و بر روی دکمه Edit Queue کلیک کنید تا به صفحه Edit Call Queue  بروید.
  3. مقدار گزینه Operator Working Time را به ثانیه تنظیم کنید.
  4. Submit کنید.
  5. سیستم به صورت پیش فرض درخواست تایید Safe Apply می‌کند. تایید کنید تا صف تماس در سیستم اعمال شود.

 

نت استاک پلت فرم فروشگاهی جهت فروش تجهیزات شبکه ، مخابرات و فناوری اطلاعات با بیش از 1200 مشتری در سر تا سر ایران با داشتن بیش از 200 نمایندگی در استان های کشور آماده خدمت رسانی می باشد.

 

مرجع مقاله : نت استاک


نظرات کاربران
ارسال نظر