سیستم تلفنی تحت شبکه (ویپ) یا سانترال پاناسونیک

توسط: آبان مال|آخرین به روز رسانی: 1398/06/17
به اشتراک گذاری در:

سیستم تلفنی تحت شبکه (ویپ) یا سانترال پاناسونیک ؟

پاسخ این سوال به آیتم های متفاوتی بستگی دارد

1-اگر شما یک شرکت تازه تاسیس هستید و هنوز خریدی در این زمینه انجام نداده اید   100% از سیستم تلفنی ویپ استفاده نمایید زیرا تفاوت هزینه راه اندازی میان این دو سیستم زیاد نیست ولی شما با راه اندازی سیستم ویپ علاوه بر خرید یک سیستم یک پارچه و با امکانات بیشمار ،به آینده شرکت خود نیز فکر کرده اید و این یک کار آینده نگرانه می باشد

2-اگر شما سانترال پاناسونیک را در شرکت دارید و نیاز به گسترش دارید در این حالت 2 سوال پیش می آید اگر شما به هیچ وجه نمی خواهید هزینه اضافی انجام دهید و از سیستم فعلی خود راضی هستید با سانترال پاناسونیک ادامه دهید(البته حتما قبل از انجام این کار از امکانات بیشمار سیستم تلفنی ویپ آگاهی پیدا کنید زیرا با توجه به گسترش شرکت نیاز به ابزار های نظارتی و گزارش گیری می تواند بسیار مفید باشد) در حالت دوم شماا نیاز به امکانات بالا و همچنین آینده نگرانه دارید در این حالت پیشنهاد ما به شما اینست که سیستم فعلی خود را داشته باشید و از این به بعد هر گسترشی در شرکت شما ایجاد می کنید با خرید سیستم های ویپ باشد و به راحتی با یک اتصال اولیه این دو سیستم به هم متصل می شوند

3- اگر شما نیاز به سیستم های گزارش گیری نظارتی دارید جواب این سوال بسیار ساده می باشد و شما 100% باید از سیستم های ویپ استفاده نمایید زیرا علاوه بر داشتن این گزارش ها شما می توانید بر اساس  نیاز مدیریتی خود هر سیستم نظارتی را در شرکت خود به این سیستم تلفنی اضافه نمایید.

 

مرجع مقاله : آبان مال


نظرات کاربران
ارسال نظر