چرا به ویدئو کنفرانس نیاز داریم ؟؟؟

توسط: نغمه ایزدی مطلق|آخرین به روز رسانی: 1398/06/27
به اشتراک گذاری در:

چرا به ویدئو کنفرانس نیاز داریم؟

هرچه شرکت ها جهانی و مجازی تر شوند،مدیران درک بیشتری از ارزش ارتباطات بصری پیدا میکنند.با ایجاد ارتباط بصری میان افرادی که باهم کار میکنند،کارمندان میتوانند همکاری موثرتری باهم داشته باشند،به گونه ای که در یک مکان حضور دارند حتی اگر در مکان ها و قاره های جدا از هم باشند،از فناوری ای استفاده میکنند تا مدیران بتوانند از ارتباط ویدیویی استفاده کنند. در اصل مدیران IT باید بستری را فراهم کنند تا خدمات مورد نیاز همه کارکنان شرکت را ارائه دهند،رویکردی مبتنی بر ارائه راه حل سرمایه گذاری تا ثبات کاری را در آینده تامین کند. با این قابلیت ها شرکت ها میتوانند در هر زمان و به سادگی باهم ارتباط متقابل داشته باشند و فن آورس ها و قابلیت های جدید را به سیستم خود اضافه کنند.

با این وجود به بستری نیاز داریم تا راه حل های مدیریتی ، کنترل شبکه و عبور از فایروال ها را امکان پذیر کند. یکی از راه حل های مدیریت استفاده از تجهیزات قابل اطمینان و کار آمد و کارآمد است که از قابلیت های آن عملکرد جغرافیای،زیرساخت ها و نقاط انتهایی "end point" ها بسیار مهم است.در صورتی که این مراحل به درستی انجام شوند مقیاس پذیری واقعی، قابلیت اطمینان ، عملکرد و ROI به سادگی امکان پذیر است.

کنترل شبکه به منظور مدیریت پهنای باند و امکان دسترسی و پشتیبانی از ویژگی هایی مانند برنامه شماره گیری یکپارچه مهم میباشد. و گذر از فایروال برای فعال کردن ارتباطات ویدئویی نه تنها در بین کارمندان از راه دور بلکه با مشتریان ، تامین کنندگان و شرکای خارج از سازمان بسیار مهم است.

پس از راه اندازی ویدئوکنفرانس ، شرکت ها میتوانند ویژگی ها و قابلیت هایی را که کارمندانشان در هر زمان به آن نیاز دارند، از جمله کنفرانس ( با استفاده از واحد های کنترل چندگنه یا MCU) برای اتصال چندین سایت صوتی و تصویری در یک یا چند جلسه داشته باشند. گیت وی هایی برای اتصالات صوتی و تصویری یکپارچه بین شبکه های IP و ISDN  که با شفافیت و عملکردی کامل، ضبط و پخش جریانی،برای ایجاد محتوای آسان، توزیع و سازگاری با محتوا وجود دارند. با داشتن زیرساخت مناسب، مدیران فناوری اطلاعات میتوانند نقاط پایانی را که در بهترین نقاط مستقر شده را تعریف کنند .

استفاده از ویدئو کنفرانس در شرکت ها از این نظر حائز اهمیت است که کارمندان زمان بیشتری را صرف همکاری با شرکا و مشتریان از سازمان های مختلف میکنند.

 

پلتفرم فروشگاهی نت استاک متعلق به شرکت تولیدی صنعتی پارس سیستم دلتا جهت فروش تجهیزات شبکه ، مخابرات و فناوری اطلاعات با بیش از 1200 مشتری در سرتا سر ایران با داشتن بیش از 20 نمایندگی در استان های کشور آماده خدمت رسانی میباشد

مرجع مقاله : نت استاک


چت با کارشناسان در واتس آپ