vega50
  • سوالات متداول در خصوص گیت وی های سنگوما (Sangoma)

    سوالات متداول در خصوص گیت وی های سنگوما (Sangoma)

    یکی از شناخته شده ترین گیت وی ها از لحاظ کیفیت و قابلیت ها در حوزه VoIP، گیت وی های سری Vega شرکت سنگوما (Sangoma) هستند. یکی از مهم ترین قابلیت های این محصول، سازگاری کامل آن با شبکه مخابرات ایران و همچنین امکان تنظیم (tune) کردن پارمترهای خطوط می باشد؛ چرا که که در بسیاری از مناطق مخابراتی از سوییچ ها با برندهای گوناگون استفاده شده و لازم است تا برخی پارامترها را بتوان به دلخواه تغییر داد. همانطور که اشاره شد، این محصول قابلیت های زیادی دارد و به همین دلیل ممکن است برای اولین مرتبه، پروسه تنظی

  • پشتیبان گیری خودکار از تنظیمات در گیت وی های Vega

    پشتیبان گیری خودکار از تنظیمات در گیت وی های Vega

    سنگوما به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر در حوزه VoIP، توانسته است محصولات متنوعی را در سبد محصولی خود قرار دهد و از این طریق راهکار های ویپ را به صورت جامع ارائه نماید. در این میان، گیت وی های آنالوگ و دیجیتال ویپ خانواده Vega به دلیل کیفیت بالا و امکانات گوناگونی که فراهم می کنند، از محبوبیت ویژه ای در میان کاربران برخوردار هستند.

  •  عیب یابی در FreePBX

    عیب یابی در FreePBX

    برای تمامی مهندسین در حین کار با سیستم ها ممکن است مشکلاتی بوجود آید که نیاز به بررسی دقیق و صرف زمان برای پیدا کردن و رفع مشکل داشته باشد و درصورتی که روش صحیحی برای پیدا کردن راه حل استفاده نشود، این عمل خطایابی یا Debug ساعت ها یا حتی روز ها به طول خواهد انجامید. به همین دلیل انتخاب روشی استاندارد و صحیح برای عیب یابی مشکلات احتمالی امری ضروری می باشد.

چت با کارشناسان در واتس آپ