پیکربندی
  • آموزش سیسکو : پیکربندی Syslog

    آموزش سیسکو : پیکربندی Syslog

    امروز می خواهیم در این مقاله فعال سازی syslog و تنظیمات آن را آموزش دهیم. در این مقاله در قالب یک سناریو به شما پیاده سازی log در دستگاه های سیسکو را به صورت عملی آموزش می دهیم.

  • آموزش سیسکو : نحوه پیکربندی پروتکل GLBP

    آموزش سیسکو : نحوه پیکربندی پروتکل GLBP

    در این مقاله از آموزش سیسکو می خواهیم به پیکربندی پروتکل GLBP بپردازیم. همان طور که می دانید پروتکل GLBP از پروتکل های شرکت سیکو می باشد که برای تقسیم بار استفاده می شود. این مقاله در واقع به نحوه تقسیم ترافیک در GLBP می پردازیم.

  • بررسی پروتکل HSRP

    بررسی پروتکل HSRP

    ا استفاده از این پروتکل می توان چند روتر را به صورت یکپارچه دید. با بررسی پروتکل HSRP آن را بهتر می شناسید و پس از آن به پیکربندی آن خواهیم پرداخت.

  • آموزش نحوه پیکربندی Router های Cisco

    آموزش نحوه پیکربندی Router های Cisco

    قسمت نخست آشنایی با انواع اتصالات LAN در روترهای سیسکو 1- پورت Ethernet که درگاه آن از نوع RJ-45 بوده و با استفاده از کابل RJ-46 میتوان به Hub و یا Switch متصل شد. 2- درگاه T1/E1 WAN که درگاه آن از نوع RJ-48C/CA81A بوده و با استفاده از کابل rollover میتوان با شبکه های E1 و یا T1 ارتباط برقرار کرد. 3- درگاه Consol که درگاه آن 8 پینی است و که با استفاده از کابل rollover میتوان با پورت سریال کامپیوتر ارتباط برقرار کرد. 4- درگاه AUX که درگاه آن 8 پینی است و میتوان با استفاده از کابل rollover با

چت با کارشناسان در واتس آپ