sangoma
  • کارت دیجیتال سنگوما دو پورت Sangoma A102De

    کارت دیجیتال سنگوما دو پورت Sangoma A102De

    استریسک کارت دیجیتال دو پورت سنگوما با گذرگاه PCI-Express و ماژول سخت افزای حذف اکو مناسب برای اتصال خطوط ایوان مخابراتی می باشد.

  • کارت دیجیتال سنگوما تک پورت Sangoma A101

    کارت دیجیتال سنگوما تک پورت Sangoma A101De

    استریسک کارت دیجیتال تک پورت سنگوما با گذرگاه PCI مناسب برای اتصال خطوط ایوان مخابراتی می باشد.

  • کارت دیجیتال سنگوما تک پورت Sangoma A101D

    کارت دیجیتال سنگوما تک پورت Sangoma A101D

    استریسک کارت دیجیتال تک پورت سنگوما با گذرگاه PCI و ماژول سخت افزای حذف اکو مناسب برای اتصال خطوط ایوان مخابراتی می باشد.

  • کارت دیجیتال سنگوما تک پورت Sangoma A101e

    کارت دیجیتال سنگوما تک پورت Sangoma A101e

    استریسک کارت دیجیتال تک پورت سنگوما با گذرگاه PCI-Express مناسب برای اتصال خطوط ایوان مخابراتی می باشد.

  • کارت دیجیتال سنگوما 4 پورت Sangoma A104De

    کارت دیجیتال سنگوما 4 پورت Sangoma A104De

    استریسک کارت دیجیتال 4 پورت سنگوما با گذرگاه PCI-Express و ماژول سخت افزاری حذف اکو مناسب برای اتصال خطوط ایوان مخابراتی می باشد.

  • نصب کارت سنگوما (Sangoma) بر روی ایزابل (Issabel)

    نصب کارت سنگوما (Sangoma) بر روی ایزابل (Issabel)

    سیستم تلفنی ایزابل و یا همان الستیکس سابق محبوب ترین سیستم تلفنی کدباز مبتنی بر استریسک دنیاست که در ایران نیز پرکاربرد ترین سیستم تلفنی ویپ محسوب می گردد، ایزابل پس از ارائه نسخه 4 خود نشان داد که سیستمی ایمن و پایدار ارائه می دهد.

  • سوالات متداول در خصوص گیت وی های سنگوما (Sangoma)

    سوالات متداول در خصوص گیت وی های سنگوما (Sangoma)

    یکی از شناخته شده ترین گیت وی ها از لحاظ کیفیت و قابلیت ها در حوزه VoIP، گیت وی های سری Vega شرکت سنگوما (Sangoma) هستند. یکی از مهم ترین قابلیت های این محصول، سازگاری کامل آن با شبکه مخابرات ایران و همچنین امکان تنظیم (tune) کردن پارمترهای خطوط می باشد؛ چرا که که در بسیاری از مناطق مخابراتی از سوییچ ها با برندهای گوناگون استفاده شده و لازم است تا برخی پارامترها را بتوان به دلخواه تغییر داد. همانطور که اشاره شد، این محصول قابلیت های زیادی دارد و به همین دلیل ممکن است برای اولین مرتبه، پروسه تنظی

  • نصب کارت تلفنی سنگوما بر روی FreePBX

    نصب کارت تلفنی سنگوما بر روی FreePBX

    همانطور که اطلاع دارید، سنگوما سعی کرده است نصب و ارتباط سخت افزاری های خود با FreePBX را به ساده ترین روش ممکن، فراهم نماید تا از این طریق، یک سیستم کاملاً یکپارچه در اختیار داشته باشید. نصب کارت های تلفنی این تولیدکننده، بر روی سرور فری پی بی ایکس نیز شامل این سادگی بوده که در ادامه، تنظیمات مربوط به آن را بررسی می کنیم.

  • نصب کارت دیجیتال سنگوما در لینوکس

    نصب کارت دیجیتال سنگوما در لینوکس

    اگر تمایل دارید از کارتهای تلفنی دیجیتال Sangoma، جهت استفاده در نرم افزارهای مرکز تلفن تحت لینوکس استفاده کنید، قبل از هر چیز نیاز دارید تا درایورهای این نوع کارت را در سیستم عامل لینوکس نصب نمایید.

  • پشتیبان گیری خودکار از تنظیمات در گیت وی های Vega

    پشتیبان گیری خودکار از تنظیمات در گیت وی های Vega

    سنگوما به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر در حوزه VoIP، توانسته است محصولات متنوعی را در سبد محصولی خود قرار دهد و از این طریق راهکار های ویپ را به صورت جامع ارائه نماید. در این میان، گیت وی های آنالوگ و دیجیتال ویپ خانواده Vega به دلیل کیفیت بالا و امکانات گوناگونی که فراهم می کنند، از محبوبیت ویژه ای در میان کاربران برخوردار هستند.

  • راهنمای تنظیم ENP در گیت وی Sangoma

    راهنمای تنظیم ENP در گیت وی Sangoma

    مقدمه گیت وی های ویپ شرکت سنگوما قابلیتی را برای شما فراهم می کنند تا همیشه ارتباطات تلفنی شما در دسترس باشد. این قابلیت که در این مقاله به معرفی آن می پردازیم، Enhanced Network Proxy یا به اختصار ENP نام دارد.

  • راهنمای نصب گیت وی‌ Sangoma

    راهنمای نصب گیت وی‌ Sangoma

    در این مقاله طریقه نصب و راه اندازی گیت وی‌ Sangoma به صورت مرحله به مرحله آموزش داده شده است. اتصال به گیتوی تنظیمات گیتوی مشخص کردن تماس ورودی مشخص کردن تماس‌های خروجی تنظیمات SIP

  •  عیب یابی در FreePBX

    عیب یابی در FreePBX

    برای تمامی مهندسین در حین کار با سیستم ها ممکن است مشکلاتی بوجود آید که نیاز به بررسی دقیق و صرف زمان برای پیدا کردن و رفع مشکل داشته باشد و درصورتی که روش صحیحی برای پیدا کردن راه حل استفاده نشود، این عمل خطایابی یا Debug ساعت ها یا حتی روز ها به طول خواهد انجامید. به همین دلیل انتخاب روشی استاندارد و صحیح برای عیب یابی مشکلات احتمالی امری ضروری می باشد.

  • برقراری ارتباط گیت وی Sangoma سری Vega و مایکروسافت لینک Microsoft Lync

    برقراری ارتباط گیت وی Sangoma سری Vega و مایکروسافت لینک Microsoft Lync

    در این مقاله قصد داریم روش برقرای ارتباط میان گیت وی های Vega سری (100G, 200G, 400G) و نرم افزار Lync محصول شرکت مایکروسافت را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

چت با کارشناسان در واتس آپ