آموزش تنظیم شیفت معتبر برای هر صف تماس در مرکز تلفن دلتا

توسط: نغمه ایزدی مطلق|آخرین به روز رسانی: 1398/09/09
به اشتراک گذاری در:

آموزش تنظیم شیفت معتبر برای هر صف تماس در مرکز تلفن دلتا 

شیفت (زمان و دوره کاری) برای هر صف تماس قابل تعریف و تخصیص است. در قسمت Operator Shift  کلیه شیفت‌های تعریف شده در مرکزتلفن نمایش داده شده و قابل انتخاب برای صف تماس است.

لازم به توضیح است که تعریف شیفت در بخش Call Center، زیرمنوی Operator Shift انجام شده است و استفاده از بخش Call Center منوط به فعالسازی مجوز آن در مرکزتلفن است.

جهت تنظیم شیفت معتبر برای صف تماس می‌بایست گام‌های ذیل را طی کرد:

  1. ازمنوی Configuration وارد زیرمنوی Call Queue شوید. صفحه Call Queues باز می‌شود.
  2. یک صف تماس را انتخاب کرده و بر روی دکمه Edit Queue کلیک کنید تا به صفحهEdit Call Queue  بروید.  
  3. از لیستValid Shifts ، شیفت موردنظر را انتخاب کنید.
  4. Submit کنید.

 

نت استاک پلت فرم فروشگاهی جهت فروش تجهیزات شبکه ، مخابرات و فناوری اطلاعات با بیش از 1200 مشتری در سرتا سر ایران با داشتن بیش از 20 نمایندگی در استان های کشور آماده خدمت رسانی میباشد. 


چت با کارشناسان در واتس آپ