راهنمای نصب سرور ویدئو کنفرانس دلتا

توسط: |آخرین به روز رسانی: 1397/02/12
به اشتراک گذاری در:

راهنمای استفاده از نرم افزار سرور ویدیو کنفرانس

نصب و راه اندازی

مرحله 1:  ابتدا فایل مربوط به نرم افزار سرور را تهیه کنید.

مرحله 2:  فایل مربوطه را اجرا کنید
    2.1 زبان مورد نظرتان را انتخاب کنید.
    2.2- پوشه ی نصب نرم افزار را انتخاب کنید.

  2.3- Single Server  را انتخاب کنید و برای ادامه Next  را کلیک کنید.

 2.4- تنظیمات پیش فرض. لطفا بروی Next کلیک کنید.


  2.5- پوشه و مکانی را که تمایل دارید نرم افزار سرور نصب شود را انتخاب کنید. برای ادامه Next را کلیک کنید.


 2.6- نرم افزار آماده نصب شدن می باشد. برای شروع نصب Install را کلیک کنید.



2.7- بعد از کلیک کردن بروی Finish، مرورگر پیش فرض شما به صورت اتوماتیک ، صفحه ی وب مربوط به نرم افزار سرور را باز خواهد کرد. لطفا اطلاعات خواسته شده را همان طور که خواسته شده پر کنید و در نهایت بروی Submit کلیک کنید.



2.8- بروی Download کلیک کنید تا فایل register.dat دانلود شود و سپس آن را به فروشنده خود ارسال کنید. هر وقت register.dat شما را دریافت کنیم، ما یه فایل مجوز ایجاد می کنیم و به سرعت برای شما ارسال می کنیم. زمانی که فایل مجوز را دریافت کردید، برای آپلود و فعال کردن مجوز لطفا بروی Login کلیک کنید. ( اگر شما این صفحه را ببندید، برای دسترسی مجدد لطفا این لینک را در مرورگر خودکپی و پیست کنید. http://localhost:8080/index.jsp).

ورود

  1. برای ادامه ورود کنید. صفحه ورود نشان داده خواهد شد. لطفا با
    نام کاربری:     admin 
    رمز: admin            


فعال کردن مجوز
برای انتخاب و آپلود فایل مجوز بروی Browse کلیک کنید. بعد از آپلود موفقیت آمیز، مجوز را با کلیک کردن بروی Active فعال کنید.

 

زمانی که پیغامی همانند زیر نشان داده شود، فعالسازی موفقیت آمیز بوده است. لطفا بروی OK کلیک کنید تا وارد صفحه مدیریت شوید.

 

 

صفحه ورودی


 

تنظیمات
System Info (اطلاعات سیستم)
 در نوار کناری سمت چپ بروی System Info کلیک کنید، لیستی نمایش داده می شود.

مشخصات مجوز
مدیریت می تواند جزئیات مربوط به مجوز را که شامل، شماره سریال، زمان شروع مجوز، شماره مجوز و وضعیت آن را بررسی کند. همچنین می تواند با کلیک بروی Reactive برای آپلود فایل مجوز و غیر فعال کردن محصول اقدام کند.

مشخصات نقطه

مدیریت می تواند جزئیات مربوط به نقاط شامل، آی دی محلی نقطه، نام نقطه و وضعیت آن را بررسی کند. با کلیک بروی Modify  می تواند مشخصات مربوط به نقطه را ویرایش کند.

مدیریت در این صفحه می تواند نام نقطه، توضیحات و کد بررسی نقطه ویرایش کند و با کلیک بروی  Modify این تغییرات را ذخیره کند.


سازمان
اضافه کردن سازمان
1) در نوار کناری سمت چپ بروی Organization کلیک کنید و بروی گزینه ی Add کلیک کنید.

  1. نام سازمان و سطح آن را وارد کنید. برای اضافه شدن سازمان بروی Add کلیک کنید.

سه سطح سازمانی برای انتخاب وجود دارد: سازمان ابتدایی، سازمان متوسط و سازمان پیشرفته

جستجوی سازمان
نام سازمان را در جای خالی وارد کنید، و در آخر بروی Find کلیک کنید تا سازمان مورد نظر شما جستجو شود.


حذف سازمان
مدیریت می تواند سازمان را با کلیک بروی Delete حذف کند. (اگر سازمان حذف شده باشد، تمام مشخصات مربوط به سازمان هم به دنبال آن حذف شده است.)


مدیریت کاربر
اضافه کردن کاربر

  1. در نوار کناری سمت چپ بروی User Management کلیک کرده و در ادامه بروی گزینه ی Add کلیک کنید.


  1. مشخصات کاربر را وارد کنید و بروی گزینه ی Add  کلیک کنید.


 

* وارد کردن کاربران از روی اکسل
ابتدا بروی Excel Export کلیک کنید تا فایل اکسل را بدست بیاورید. فایل اکسل مربوط به مشخصات کاربران را مطابق نیاز وارد کنید. و در آخر با کلیک بروی گزینه ی Import Excel  کاربران را از فایل وارد کنید.


اتاق کنفرانس

  1. اتاقی را برای کنفرانس ایجاد کنید.
  1. در نوار کناری سمت چپ بروی Room Management کلیک کنید و در نوارکناری سمت راست بروی Add  کلیک کنید.


 

  1. مشخصات اتاق را وارد کنید و بروی Add کلیک کنید.


*رمز میزبان: رمز تبدیل به میزبان شدن که میزبان آن را صادر می کند،  برای شرکت کننده هایی می باشد که قصد تبدیل شدن به میزبان را دارند.

حالت های تایید

- احراز هویت از طریق رمز عبور: کاربران با نام کاربری و رمز عبور وارد کنفرانس خواهند شد.

-احراز هویت از طریق رمز اتاق: کاربران با آی دی اتاق و رمز عبور وارد کنفرانس خواهند شد.

-وارد شدن به صورت ناشناس: وارد شدن با نام مستعار و بدون رمز عبور.

 

لینک مجاز ورود کاربران: http://localhost:8080/userMgr/entermeeting.jsp?roomID=10000

“localhost” را به آی پی سرور تغییر دهید، شرکت کنند گان می توانند بروی لینک ورود کلیک کنند و با نام کاربری و رمز عبور وارد کنفرانس شوند.

  1. بعد از نامگذاری نام اتاق، ادمین می تواند اجازه ی میزبان شدن یا شرکت کننده بودن را مجاز کند.

 

 

مدیریت ورود
در این قسمت مدیر می تواند عملیات را بررسی کند.

 


مدیریت MCU
در نوار کناری سمت چپ بروی MCU Management کلیک کنید و بروی گزینه ی Add  بروی پنل سمت راست کلیک کنید تا تنظیمات MCU را مدیریت کنید.




Data Management:

پشتیبان گیری از بانک اطلاعاتی

ادمین می تواند در این پنجره از بانک اطلاعاتی پشتیبان بگیرد و همچنین می تواند فایل پشتیبان را آپلود هم بکند.


بازگرداندن بانک اطلاعاتی

مدیر با کلیک کردن بروی Restore می تواند بانک اطلاعاتی را بازگرداند.


 

پلتفرم فروشگاهی نت استاک جهت فروش تجهیزات شبکه ، مخابرات و فناوری اطلاعات با بیش از 1200 مشتری در سرتا سر ایران با داشتن بیش از 20 نمایندگی در استان های کشور آماده خدمت رسانی میباشد


چت با کارشناسان در واتس آپ