پیجینگ بیمارستان

توسط: اتصال صوت|آخرین به روز رسانی: 1400/10/08
به اشتراک گذاری در:

بیمارستان یک مکان عمومی بزرگ و ویژه است که باید مجهز به تجهیزات کامل سیستم پیجینگ و پخش هوشمند باشد. سیستم پیجینگ بیمارستان می‌تواند موسیقی های پس‌زمینه مختلفی را در زون های مختلف به صورت همزمان پخش کند و در حین پخش موسیقی می تواند همزمان در هر منطقه افراد را پیج کند. اگر سیستم پیجینگ بیمارستان را آنالوگ طراحی کنید، شما چنین امکاناتی را نخواهید داشت و یا برای داشتن آن نیازمند چندین زون سلکتور و آمپلی فایر خواهید بود. ولی در سیستم پیجینگ تحت شبکه بیمارستانی می توان برای هر بلندگو یک زون تعریف کرد. 
پیجینگ بیمارستان  کارایی، سرعت و صرفه جویی در زمان از مولفه های پیجینگ بیمارستان هستند.

برای بررسی کالاهای مورد نیاز سیستم پیجینگ می توانید اینجا کلیک کنید.


با توجه به حساس بودن بیمارستان ها به علت وجود بیمار بهتر است سیستم صوتی بیمارستان را با دقت بیشتری انتخاب کرد. کاهش میزان نویز، امکان پخش صدای HD و کنترل آنی میزان صدای زون ها و بلندگوها می تواند از امتیازاتی باشد که شما برای سیستم صوتی بیمارستان در نظر بگیرید و حتما می توانید در سیستم های پیجینگ تحت شبکه این قابلیت ها را داشته باشید. 



زمانبندی پخش صدا در سیستم پیجینگ بیمارستان و استفاده از کد بحران بیمارستان برای بخش های مختلف آن به آسانی توسط سیستم پیجینگ اتصال صوت قابل پیاده سازی است . این امکانات از قبل در آن طراحی شده است و کافیست آن را تنظیم کنید. پخش خودکار اذان بر اساس موقعیت جغرافیایی از دیگر امکانات سیستم صوتی بیمارستانی اتصال صوت می باشد که می تواند به آسانی در مسجد ها و نمازخانه های بیمارستان نصب گردد. 

با داشتن سیستم پیجینگ بیمارستان از هماهنگی بیشتری در بخش های مختلف بیمارستان بهره مند می شویم. متاسفانه در واحد های مختلف بیمارستان نظیر واحد پرستاری، مراقب هاب ویژه، کلینیک ها و درمانگاه ها و اتاق های عمل که تمایلی به رتبه بندی بالاتر نیست و یا قوانین مربوط به استانداردهای محیط  درمان به خوبی اجرا نمی گردد، با نگاه به هزینه اولیه سیستم پیجینگ، مالکین و یا مدیریت بیمارستان از خرید سیستم پیجینگ بیمارستانی ممانعت می کنند. ولی اگر پای صحبت واحد های درمانی بنشینیم که دارای سیستم پیجینگ و اینترکام هستند به خوبی متوجه خواهیم شد که اتفاق بزرگی در بهینه سازی عملکرد بخش های مختلف رخ داده است. 

سیستم پیجینگ در واحد های بیمارستان نه تنها باعث کاهش استرس می شود بلکه به افزایش بهره وری هم کمک می کند . به طور مثال بخش کد بحران، اعلام پیام های زمانبندی شده، شروع به کار، اتمام کار، پخش موسیقی، اخبار و اذان خودکار تنها نمونه ای از کاربرد های بیمارستان سیستم پیجینگ بیمارستان می باشد. 

پیجینگ بیمارستان کاربردهای دیگری هم دارد ، دستگاه های اینترکام تحت شبکه به عنوان ایستگاه های تماس اورژانسی می توانند درون اتاق های عمل ، ایستگاه های پرستاری و نگهبانی ها نصب گردد و برای تسریع در تماس ها از آنها استفاده کرد. 
 

برای بررسی کالاهای مورد نیاز سیستم پیجینگ می توانید اینجا کلیک کنید.


همانطور که می دانیم در سیستم های پیجینگ آنالوگ، کابل کشی موانع بسیاری را ایجاد می کند. فضا های بیمارستان که عمدتا دارای سازه ها و تاسیسات بزرگ و با فواصل زیاد هستند، خیلی بیشتر از این موضوع رنج می برند ولی سیستم پیجینگ تحت شبکه بیمارستان با ایجاد ارتباط بر بستر IP بسیاری از این فواصل را حذف می کند. امکان زونبندی محیط ها را بیشتر می کند و قابلیت پیج از هر نقطه ای را فراهم می کند. 



در سیستم پیجینگ تحت شبکه می توان از میکروفون های رومیزی، گوشی های موبایل، تلفن های سانترال، تلفن های بیمارستان و اینترکام ها عمل پیج را انجام داد و فقط کافیست تنظیمات مربوط برای افرادی که دسترسی پیج کردن دارند را انجام داد. 
 

سیستم پیجینگ بیمارستان

سیستم‌ پیجینگ تحت شبکه بیمار، جراحی‌ها، داروخانه‌ها و بخش‌های بیمارستان را قادر می‌سازد تا ازدحام در اتاق‌های انتظار را کاهش دهند و تجربه‌ای با استرس کمتر برای بیماران ایجاد کنند. سیستم های ما در جایی که بیماران منتظر می مانند، انعطاف پذیری را ارائه می دهند. یک سیستم پیجینگ صوتی برای یک مرکز پزشکی، جراحی پزشکان یا بیمارستان می تواند برای ارائه موسیقی پس زمینه در اتاق انتظار و همچنین پیج کردن بیمار بعدی برای رفتن به اتاق مشاوره استفاده شود. سیستم پیجینگ تحت شبکه مناسب می‌تواند تجربه بیمار را با ایجاد محیطی آرام‌تر در حین انتظار بهبود بخشد.
مثال: یک سیستم صوتی نشان می دهد که ممکن است در مرکز جراحی عمومی یا مرکز پزشکی سیستم های صوتی با اندازه متوسط نصب شود. البته این را می توان کم یا زیاد کرد. اگرچه، یک سیستم صوتی بیمارستانی نه تنها همه امکانات مشابه را در مقیاس بزرگ فراهم می کند، بلکه باید در یک سیستم هشدار صوتی با بلندگوهای مطابق با استانداردهای لازم برای اطلاعیه های اضطراری یا دستورالعمل های تخلیه ادغام شود.

سیستم پیجینگ پزشکی

  • قابل اعتمادترین سیستم ارتباط بالینی و پیجر بیمارستانی صنعت است.
  • راه‌حل هوشمند، فناوری قدیمی را حذف می‌کند و پیام‌های منطبق با HIPAA، زمان‌بندی تماس، افزایش هشدار، قابلیت‌های تماس زنده، گزارش‌های قابل دانلود و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.
  • سیستم پیجینگ بیمارستان مسئولیت پذیری، شفافیت و قابلیت اطمینان را افزایش می دهد. 
  • زمان پاسخگویی را از 30 دقیقه به 30 ثانیه کاهش می دهد.
  • با برنامه ریزی انعطاف پذیر، فرسودگی و خستگی پزشک را به حداقل می رساند.
 
در تاریخ 26 فروردین توسط مدیر آپدیت شد*

چت با کارشناسان در واتس آپ