5 دلیل برای انتخاب Logitech Group برای اتاق کنفرانس

توسط: نغمه ایزدی مطلق |آخرین به روز رسانی: 1399/09/10
به اشتراک گذاری در:

5 دلیل برای انتخاب Logitech Group  برای اتاق کنفرانس

تحلیلگران Winehouse Research اخیرا تحقیق منتشر شده ای بر روی سیستم ویدئوکنفرانس Logitech Group انجام داده اند.

به گفته تحلیل گران Ira Weinstein  و  Saar Litman   ، لاجیتک گروپ  سیستم ویدئوکنفرانسی بی نظیر می باشد.

Logitech Group   راه حل تصویری مقرون به صرفه ایست که هزینه آن برای هر سیستم کمتر از 000/1 دلار آمریکا است که در هر فضای ملاقاتی می تواند کاربری کاملا انعطاف پذیری داشته باشد. در زیر 5 دلیل مهم از  Winehouse  گزارش شده که دلایل خرید Logitech Group توسط سازمان شما را توجیه می کند.

 

  • کاربری آسان

لاجیتک گروپ به معنای واقعی یک سیستم پلاگ اند پلی می باشد . کمتر از 5 دقیقه برای تنظیم اولیه زمان نیاز دارد. تحلیل گران Winehouse می­گویند:  از کارتن در آوردن اجزای Logitech Group زمان بیشتری را نسبت به راه اندازی و اتصال آن می گیرد .

 

  • تجربه جلسه  BYOD (مخفف تجهیزات جلسه را خودت بیاور) با صوت و تصویر بهتر

شرکت کنندگان تجهیزات شخصی شامل تبلت، لپتاپ و ... را به Group   شامل  یک دوربین PTZ 1080P   با میدان دید 90 درجه و یک پایه صوتی به همراه 4 میکروفون با پوشش 360 درجه متصل می کنند.

 

  • با هر نرم افزار استاندارد کنفرانس تصویری مجازی کار می کند

سازمان شما چه از Microsoft skype for businessس   Lync/ Cisco jabber/ Blue jeans network / Zoom / و یا هر برنامه ی دیگری استفاده کند، Logitech Group  لذت یک تجربه صوت و تصویر خوش را خواهد داشت. Winehouse   شش پلتفرم فوق را با موفقیت در چندین دستگاه مختلف آزمایش کرد و دریافت که سیستم به راحتی با هر تماسی متصل می شود.

 

  • مناسب برای اتاق های کنفرانس کوچک و متوسط است

Logitech Group در اتاق­های کنفرانس کوچک و متوسط به خوبی کار می کند و بسیار مقرون به صرفه است. می­توان با میکروفن های اضافی که خرید آنها اختیاری می باشد از Logitech Group برای 20 نفر دور یک میز استفاده کرد. دوربین های با زاویه دید 90 درجه و میکروفون های اضافی متصل شونده از طریق تکنولوؤی بلوتوث باعث می شود تا Logitech Group در اتاق های کوچک تا متوسط به خوبی کار کند. شکل و ساختار منظم و مرتبی که Winehouse آن را دلیل خوب بودن لاجیتک گروپ می داند.

بسیار مقرون به صرفه است

 وینهاوس اعلام می کند وقتی شما قیمت زیر 1000 دلار آن را در نظر بگیرید ، که بسیار کمتر از سیستم های اتاق کنفرانس قدیمی است می بینید که Logitech Group با چنین امکانات و کیفیتی همانند الماس می درخشد. در این گزارش ذکر شده است که قیمت "به اندازه کافی پایین برای استفاده در هزاران اتاق جلسات" ، باعث می شود GROUP یک راه حل ویدیویی عالی برای سازمانهای کوچک و بزرگ باشد.

 

همانطور که وینستین در مروری ویدئویی خود اشاره می کند ، "با این سطح از عملکرد و برچسب قیمت زیر یک هزار دلار ، دیدگاه ما این است که Logitech GROUP یک حرفه ای بی نظیر  است."

 


چت با کارشناسان در واتس آپ