استفاده از Cisco ACS

توسط: iransec.ir|آخرین به روز رسانی: 1397/11/12
به اشتراک گذاری در:

به چگونگی نصب Cisco ACS بر روی VMware Workstation خواهیم پرداخت. توجه داشته باشید که عملیات نصب بر روی نسخه 12 از محصول VMware Workstation بوده و می خواهیم از نسخه ACS 5.8 در این راستا استفاده کنیم. به تصاویر زیر نگاه کنید:

 

1

 

 

 

 

 

 

2


 

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

در مرحله بالا، در قسمت Location می توانید مسیر پی فرض انتخاب شده از سوی عملیات نصب را جهت ذخیره نمودن اطلاعات مرتبط با ماشین مجازی مرتبط با ACS قبول کرده و یا مسیر مورد نظر خود را درج کنید.

 

6

 

7

 

8

 

در مرحله فوق می بایست بر اساس نیاز خود اقدام به انتخاب گزینه مورد نظر نمایید.

 

9

 

10

 

11

 

12

 

13

 

14

 

15

 

 

 

 

16

 

بعد از انجام مرحل فوق و کلیک بر روی دگمه Finish، اقدام به روشن کردن ماشین مجاز ایجاد شده می نماییم. به شکل زیر نگاه کنید:

 

17

 

 

به منظور آغاز عملیات نصب، می بایست همانند شکل فوق، عدد 1 را تایپ نموده و سپس دگمه Enter را بفشاریم. سپس با درج عبارت setup و فشردن دگمه Enter، وارد محیط تنظیمات مرتبط با ACS خواهیم شد. به تصاویر زیر نگاه کنید:

 

18

 

19

 

 

20

 

21

 

 

در نهایت، با درج نام کاربری admin (این نام در هنگام پیکربندی اولیه ACS در مراحل قبل، به صورت پیش فرض از سوی ویزارد پیکربندی پیشنهاد می گردد) و رمز عبور اختصاص داده شده از سوی شما برای آن، به ACS لاگین نمایید.

 

حال می بایست از طریق یک Browser مورد پشتیبانی، به ACS مورد نظر متصل شوید. به تصاویر زیر نگاه کنید:

 

22

 

 

23

 

24

 

توجه داشته باشید که جهت اولین لاگین از طریق محیط گرافیکی، می بایست از حساب کاربری acsadmin و رمز عبور default استفاده کنید.

 

25

 

همانطور که در شکل فوق مشاهده می کنید، بعد از اولین لاگین موفقیت آمیز، می بایست رمز عبور پیش فرض ارائه شده را با رمز عبور انتخابی از سوی شما، تغییر یابد. توجه داشته باشید که در کادر Old Password، می بایست عبارت default را تایپ کنید.

 

در صورت موفقیت آمیز بودن عملیات فوق، به رخداد زیر مواجه خواهید شد:

 

26

 

 

ذکر منبع:iransec

پلتفرم فروشگاهی نت استاک جهت فروش تجهیزات شبکه ، مخابرات و فناوری اطلاعات با بیش از 1200 مشتری در سرتا سر ایران با داشتن بیش از 20 نمایندگی در استان های کشور آماده خدمت رسانی میباشد

 

 


چت با کارشناسان در واتس آپ