ماژول سیسکو GLC-LH-SM

توسط: نغمه ایزدی مطلق|آخرین به روز رسانی: 1397/12/06
به اشتراک گذاری در:

ویژگی‌ها و مشخصات ماژول سیسکو GLC-LH-SM
ماژول سیسکو GLC-LH-SM می‌تواند در طیف وسیعی از محصولات شرکت سیسکو مورد استفاده قرار گیرد. از این محصول می‌توان در کنار مازول 1000BASE-SX، ماژول 1000BASE-LX/LH یا ماژول 1000BASE-ZX نیز بهره برد. همچنین از آن می‌توان در سوئیچ‌های قدرت‌مند Core سری 6500 و 7600 با حداکثر سرعت ۷۲۰ مگابیت بر ثانیه استفاده کرد.
با ماژول فیبر نوری سیسکو GLC-LH-SM، ارسال و دریافت اطلاعات چالش سختی نخواهد بود. این ماژول، فناوری فیبر نوری را به سادگی برای شبکه‌ی شما به ارمغان می‌آورد. برای انجام این کار کافی است به همان شکل سابق، شبکه‌ی خود را راه‌اندازی کنید.

ماژول سیسکو GLC-LH-SM
مزایای ماژول GLC-LH-SM فیبر نوری:
۱- هیچ پیکربندی خاصی برای شروع کار وجود ندارد و کالیبراسیون داخلی برای توان عملیاتی و بهینه‌سازی داده‌ها فراهم خواهد شد. در صورت لزوم می‌توانید دستگاه‌های و لوازم جانبی را برای کاربردهای بیشتر کالیبره کنید.
۲- با پیشرفت سریع و وسیع در فناوری فیبر نوری، این ماژول‌ها به طور عملی در هنگام روشن بودن دستگاه، قابل جابجایی هستند. پیش از این، خرابی ماژول‌های فیبر نوری به طور کلی باعث از کار افتادن شبکه می‌شد. همچنین ماژول جدید باید پیکربندی شده و دیگر اجزای اصلی شبکه می‌بایست آفلاین شده و از مدار شبکه خارج می‌شدند تا جهت نصب ماژول جدید فیبر نوری آماده شوند.
با ماژول سیسکو GLC-LH-SM، فقط باید نگران مدت زمان صرف شده برای خرید و قرار دادن آن در شبکه باشید. پس از آن، شبکه آنلاین شده و آماده‌ی کار خواهد بود.
۳- ماژول سیسکو GLC-LH-SM هم به صورت Single Mode و هم به صورت Multi Mode طراحی شده است. حالت Single Mode امکان انتقال داده‌ها را تا فاصله ۱۰ کیلومتری فراهم می‌کند؛ که برای سازمان‌های تحقیقاتی بسیار بزرگ، بیمارستان‌ها و دانشگاه‌ها مناسب است.
حالت Multi Mode بعد مسافت بیشتری را پوشش می‌دهد و حداکثر توانایی ارسال و دریافت ۱.۲۵ گیگابیت بر ثانیه را فراهم می‌کند. با پشتیبانی از مسافت‌های طولانی و پهنای باند بیشتر، نیازهای شما را برآورده خواهد کرد.

 

پلتفرم فروشگاهی نت استاک جهت فروش تجهیزات شبکه ، مخابرات و فناوری اطلاعات با بیش از 1200 مشتری در سرتا سر ایران با داشتن بیش از 20 نمایندگی در استان های کشور آماده خدمت رسانی میباشد

 

ذکر منبع:سیستم افزار خاورمیانه


چت با کارشناسان در واتس آپ