معرفی چند نمونه ازقوی ترین نرم افزار های ویدئو کنفرانس

توسط: نغمه ایزدی مطلق|آخرین به روز رسانی: 1398/05/16
به اشتراک گذاری در:

معرفی چند نمونه ازقوی ترین نرم افزار های ویدئو کنفرانس:

1.vidyo cloud:یک شرکت آمریکایی پیشرو در تکنولوژی برقراری ارتباط از طریق نرم افزار و تجهیزات ارتباط مجازی است. Vidyo Cloud قابلیت رفع خطاهای مربوط به قطع و وصل شدن و ناایمن بودن خطوط ارتباطی را دارد و می تواند خودش را با حدود ۲۰% افت بسته شبکه اینترنت های موبایل یا وایرلس تطابق دهد. بیشتر شرکت ها، شبکه های اینترنت اختصاصی ندارند و VidyoCloud امکان برقراری ارتباط ویدئویی با کیفیت بسیار بالا در شرایط سخت با موفقیت و به راحتی را فراهم می آورد.

2.CISCO WEBEX:یکی از برترین نرم افزار هایی که برای ارائه جلسات با سطح بسیار بالا در این زمینه مطرح شده است.ورژن سطح اولیه به 8 نفر اجازه میدهد تا در یک جلسه آنلاین شرکت کنند و ورژن 25 این امکان را برای 25نفر ایجاد میکند،با در نظر گرفتن گران بودن نرم افزار امکان به اشتراک گذاری صفحه نمایش فراهم شده و کاربران امکان ویرایش و ارائه تعاملی فایل ها،اسناد و  PDF ها را دارند.

3.eztalks meeting: نرم افزاری حرفه ای در این زمینه که حتی امکان میزبانی جلسات انلاین با کیفیت HD را ارائه میدهد،با استفاده از آن ۳۰ نفر به طور همزمان می توانند در جلسه شرکت کنند،این نرم افزار قابلیت هایی مثل پخش مجدد و ضبط تصاویر و صدا را دارد که به این روش می توانید اطلاعاتی را که حین جلسه آنها را از دست داده اید بعد از جلسه مجدداً بازبینی کنید. با استفاده از آن ۳۰ نفر به طور همزمان می توانند در جلسه شرکت کنند. با پرداخت هزینه به ازای هر میزبان به صورت ماهیانه می توانید از ویژگی های خاص این نرم افزار بهره ببرید این تعداد را به صورت رایگان به 100نفر نیز میتوان رساند ولیبه ازای هر نفر محدودیت زمان 40دقیقه ای برای حضور در جلسه وجود دارد.از ویژگی های کلی اینم افزار میتوان به استفاده رایگان تا سقف 100کاربر در این نرم افزار رایگان است،چتIM،صوتی،ویدیوی گروهی آسان،امکان استفاده از وایت برد و تعامل دوجانبه،ضبط و پخش مجدد.

4.skype تجاریاسکایپ معمولا به عنوان یک نرم افزار ارتباط اجتماعی که خدمات تماس ویدئویی را ارائه میداد شناخته شد،اما برای کاربران در شرکت های تجاری هم یک نرم افزار کاربردی نیز محسوب میشود.که دارای ویژگی هایی از قبیل وایت برد تعاملی است ،که اجازه اشتراک چارت ها و اطلاعات و نوشته هارو ارائه میدهد که با پرداخت مبلغی ماهانه به ازای هر کاربر میتوان به این قبیل خدمات دسترسی پیدا کرد.

5.eztalks meeting: نرم افزاری حرفه ای در این زمینه که حتی امکان میزبانی جلسات انلاین با کیفیت HD را ارائه میدهد،با استفاده از آن ۳۰ نفر به طور همزمان می توانند در جلسه شرکت کنند،این نرم افزار قابلیت هایی مثل پخش مجدد و ضبط تصاویر و صدا را دارد که به این روش می توانید اطلاعاتی را که حین جلسه آنها را از دست داده اید بعد از جلسه مجدداً بازبینی کنید. با استفاده از آن ۳۰ نفر به طور همزمان می توانند در جلسه شرکت کنند. با پرداخت هزینه به ازای هر میزبان به صورت ماهیانه می توانید از ویژگی های خاص این نرم افزار بهره ببرید این تعداد را به صورت رایگان به 100نفر نیز میتوان رساند ولیبه ازای هر نفر محدودیت زمان 40دقیقه ای برای حضور در جلسه وجود دارد.از ویژگی های کلی اینم افزار میتوان به استفاده رایگان تا سقف 100کاربر در این نرم افزار رایگان است،چتIM،صوتی،ویدیوی گروهی آسان،امکان استفاده از وایت برد و تعامل دوجانبه،ضبط و پخش مجدد.

3.GOTO MEETINGS:citrix goto meeting با ارائه ویدئو کنفرانس HD یک روش قدرتمند ساده برای برقراری ارتباط همزمان است،متداولترین اپلیکیشن کنفرانس ویدئوییPROPLANبا هزینه ماهیانه یا سالیانه در سال است که به 50نفر اجازه میدهد به صورت انلاین و مجازی جلسات را برگزار کنند ،این نرم افزا لینکی شخصی برای جلساتتان در اختیارتان قرار میدهد و همچنین امکان کنترل کیبورد و موس را برای بهمود عملکرد جلسه بین شما و کاربرانتان به اشتراک میگذارد.

پلتفرم فروشگاهی نت استاک متعلق به شرکت تولیدی صنعتی پارس سیستم دلتا جهت فروش تجهیزات شبکه ، مخابرات و فناوری اطلاعات با بیش از 1200 مشتری در سرتا سر ایران با داشتن بیش از 20 نمایندگی در استان های کشور آماده خدمت رسانی میباشد

مرجع مقاله : نت استاک


چت با کارشناسان در واتس آپ