مقالات
آموزش تعیین استراتژی تماس با اپراتورهای پاسخگو به صف تماس در مرکز تلفن دلتا

آموزش تعیین استراتژی تماس با اپراتورهای پاسخگو به صف تماس در مرکز تلفن دلتا

تعیین استراتژی تماس با اپراتورهای پاسخگو به صف تماس در مرکز تلفن دلتا
آموزش تعیین استراتژی تماس با اپراتورهای پاسخگو به صف تماس در مرکز تلفن دلتا

آموزش تعیین استراتژی تماس با اپراتورهای پاسخگو به صف تماس در مرکز تلفن دلتا

تعیین استراتژی تماس با اپراتورهای پاسخگو به صف تماس در مرکز تلفن دلتا
آموزش تعریف Call Queue در مرکز تلفن دلتا

آموزش تعریف Call Queue در مرکز تلفن دلتا

هنگامیکه با یک شماره، تماس گیرندگان زیادی تماس می‌گیرند با اشغالی خط مواجه می‌شوند
آموزش و تعریف Page Group در مرکز تلفن دلتا

آموزش و تعریف Page Group در مرکز تلفن دلتا

سرویس Paging در سازمانها و ادارات جهت اطلاع رسانی همگانی، همانند اعلان در سالنهای مسافربری هواپیمایی و یا اطلاعات بیمارستانها به ‌کار می‌رود
 آموزش تعریف Ring / Pickup Group در مرکز تلفن دلتا

آموزش تعریف Ring / Pickup Group در مرکز تلفن دلتا

تعریف Ring / Pickup Group در مرکز تلفن دلتا
آموزش زیر منوی Add Music On Hold در مرکز تلفن دلتا

آموزش زیر منوی Add Music On Hold در مرکز تلفن دلتا

آموزش زیر منوی Add Music On Hold در مرکز تلفن دلتا
آموزش تنظیم Music On Hold  در مرکز تلفن(IP-PBX) دلتا

آموزش تنظیم Music On Hold در مرکز تلفن(IP-PBX) دلتا

تنظیمات مربوط به پخش موسیقی برای تماس‌گیرنده هنگامی‌که تماس، Hold شده است
آموزش راه اندازی SNMP در مرکز تلفن (IP-PBX) دلتا

آموزش راه اندازی SNMP در مرکز تلفن (IP-PBX) دلتا

به‌منظور راه‌اندازی سرویس SNMP از منوی Configuration، وارد زیر منوی General Options شده
آموزش راه اندازی Quota در مرکز تلفن (IP-PBX) دلتا

آموزش راه اندازی Quota در مرکز تلفن (IP-PBX) دلتا

بهینه‌ساز عملکرد سیستم با حذف اطلاعات بلا استفاده است
آموزش راه اندازی و تنظیم NAS در مرکز تلفن (IP-PBX) دلتا

آموزش راه اندازی و تنظیم NAS در مرکز تلفن (IP-PBX) دلتا

، در واقع حافظه خارجی سیستم است که در شبکه به اشتراک گذاشته‌ شده است
آموزش اعمال تنظیمات و ذخیره آن ها در IP-PBX های دلتا

آموزش اعمال تنظیمات و ذخیره آن ها در IP-PBX های دلتا

جهت ذخیره تنظیمات می‏توان از گزینه‏هایی که در ادامه توضیحات آن‌ها می‏آید استفاده کرد.
آموزش تنظیمات بنر ، نام و لوگوی سیستم در مرکز تلفن (IP-PBX)

آموزش تنظیمات بنر ، نام و لوگوی سیستم در مرکز تلفن (IP-PBX)

برای این کار از منوی اصلی Configuration/General Options وارد زیر منوی System شده
تنظیم زمان و تاریخ مرکز تلفن دلتا (IP-PBX)

تنظیم زمان و تاریخ مرکز تلفن دلتا (IP-PBX)

برای تنظیمات این بخش از منوی اصلی بخش مدیریتی Management وارد زیر منوی Date and Time شده
آموزش مدیریت License در مرکز تلفن (IP-PBX) دلتا

آموزش مدیریت License در مرکز تلفن (IP-PBX) دلتا

با استفاده از زیر منوی License امکان بارگذاری فایل‌های License حاکم بر سیستم فراهم ‌شده است.
 ایجاد لیست دسترسی با Access Lists برای مرکز تلفن (IP-PBX) دلتا

ایجاد لیست دسترسی با Access Lists برای مرکز تلفن (IP-PBX) دلتا

با استفاده از منوی مذکور می‌توان سیاست‌‌های امنیتی خاصی را بر روی پورت‌های مختلف شبکه اعمال نمود. به‌عنوان ‌مثال می‌توان یک پورت مشخص را که جهت دسترسی به صفحه تنظیمات تحت وب است، تنها برای رایانه‌‌‌هایی ‌با IP Addressهای خاص باز نمود.
آموزش امن سازی مرکز تلفن(IP-PBX) بر مبنای پروتکل و پورت دسترسی

آموزش امن سازی مرکز تلفن(IP-PBX) بر مبنای پروتکل و پورت دسترسی

با استفاده از منوی Security در بخش Configuration می‌توان ازلحاظ Network برای مرکزتلفن مشخص کرد که به کدام پورت‌ها و پروتکل‌های شبکه ازجملهTCP ، UDP وICMP اجازه دسترسی بدهد یا ندهد. همچنین در این صفحه می‌توان فهرستی از پورت‌ها و پروتکل‌های مجاز شبکه که در مرکزتلفن تعریف‌ شده را مشاهده کرد و بر روی آن‌ها عملیات حذف یا ویرایش را انجام داد.
 مدیریت ایجاد سطوح دسترسی مرکز تلفن دلتا

مدیریت ایجاد سطوح دسترسی مرکز تلفن دلتا

در مرکزتلفن دلتا نحوه تعریف و تعیین سطوح دسترسی هر کاربر یا اپراتور سیستم به‌گونه‌ای طراحی و ارائه ‌شده است که از انعطاف‌پذیری بسیار بالایی برخوردار بوده و امکان تعیین گستره فعالیت هر کاربر یا اپراتور به‌صورت کاملاً مجزا و حتی سلسله مراتبی در نظر گرفته‌ شده است
آموزش تنظیم Static Route در IP-PBXهای دلتا

آموزش تنظیم Static Route در IP-PBXهای دلتا

جهت استفاده از قابلیت‌های Routing این منو در نظر گرفته ‌شده است. با استفاده از این منو می‌توان مسیر عبور Packetهای TCP/IP را مشخص نمود
 آموزش تنظیمات مرتبط با Device به ‌عنوان Network Appliance  از طریق صفحه وب

آموزش تنظیمات مرتبط با Device به ‌عنوان Network Appliance از طریق صفحه وب

پس از اتصال کابل شبکه از طریق پورت LAN 1 دستگاه مرکزتلفن به رایانه
آموزش تنظیمات مرتبط با Device به ‌عنوان Network Appliance از طریق کنسول

آموزش تنظیمات مرتبط با Device به ‌عنوان Network Appliance از طریق کنسول

جهت برقراری ارتباط با مرکزتلفن از طریق کنسول
اتصال سانترال به Elastix و شبکه

اتصال سانترال به Elastix و شبکه

به سادگی می‎توانید سیستم VoIP را راه اندازی کرده و از مزایای آن بهره ببرید. با این همه اکثر سازمان‎ها، از سانترال‎های پاناسونیک استفاده می کنند و ممکن است بوجه کافی برای جمع آوری سانترال و جایگزین کردن آن با مرکز تلفن IP، نداشته باشند
IP-Phone ها تلفن های تحت شبکه ویپ

IP-Phone ها تلفن های تحت شبکه ویپ

امروزه IP-Base بودن سیستم ها امکان ارتباطات گسترده را تنها با استفاده از استاندارد IP ایجاد کرده است.
محدود کردن مدت زمان مکالمه در FreePBX

محدود کردن مدت زمان مکالمه در FreePBX

یکی از سوالات متداول مشتریان سیستم های تلفنی، چگونگی ایجاد محدودیت بر روی زمان مکالمات بخصوص مکالمات با خطوط شهری می باشد؛ معمولا دلایل متعددی برای این کار وجود دارد که مهم ترین آن کنترل هزینه مکالمات است که برای سازمان ها اهمیت بالایی دارد.
امن سازی FreePBX

امن سازی FreePBX

امنیت اطلاعات و ارتباطات در دنیای امروز که همه چیز تحت تاثیر تغییرات شدید تکنولوژییست، اهمیت بسیاری دارد. در دنیای تلکام و مخابرات این امر بسیار حیاتی ترست؛ چرا که با کوچک ترین آسیب های امنیتی، ممکن است هزینه های بسیار سنگینی به کسب و کارها وارد شود، حتی به قیمت نابودی آن کسب و کار!
 عیب یابی در FreePBX

عیب یابی در FreePBX

برای تمامی مهندسین در حین کار با سیستم ها ممکن است مشکلاتی بوجود آید که نیاز به بررسی دقیق و صرف زمان برای پیدا کردن و رفع مشکل داشته باشد و درصورتی که روش صحیحی برای پیدا کردن راه حل استفاده نشود، این عمل خطایابی یا Debug ساعت ها یا حتی روز ها به طول خواهد انجامید. به همین دلیل انتخاب روشی استاندارد و صحیح برای عیب یابی مشکلات احتمالی امری ضروری می باشد.
نظرسنجی
سوال یک


چت با کارشناسان در واتس آپ