نصب کارت سنگوما (Sangoma) بر روی ایزابل (Issabel)

توسط: حامد کوه فلاح |آخرین به روز رسانی: 1396/12/10
به اشتراک گذاری در:
Sangomalogo-conbrill_20170812-051040_1

سیستم تلفنی ایزابل و یا همان الستیکس سابق محبوب ترین سیستم تلفنی کدباز مبتنی بر استریسک دنیاست که در ایران نیز پرکاربرد ترین سیستم تلفنی ویپ محسوب می گردد، ایزابل پس از ارائه نسخه 4 خود نشان داد که سیستمی ایمن و پایدار ارائه می دهد.

در نسخه 4 برخی از کارت های تلفنی سانگوما در منوی Hardware Detector به صورت خودکار شناسایی نمی شوند، اگر روی هر نسخه ای از ایزابل به مشخص عدم تشخیص کارت سانگوما برخوردید می توانید از اسکریپت و روش زیر برای حل مشکل استفاده نمایید.

 

استفاده از اسکریپ نصب درایور سانگوما

اسکریپت زیر را دانلود و بر روی لینوکس ایزابل خود اجرا نمایید، برای اجرا کافی است فایل مربوطه را به روی لینوکس منتقل نمایید که برای این منظور می توانید از Winscp استفاده کنید، سپس با استفاده از دستور زیر بر روی کنسول لینوکس اسکریپت مربوطه را اجرا کنید.

./additional-drivers.sh

اسکریپت نصب درایور کارت سانگوما بر روی ایزابل

تشخیص کارت بر روی منوی Hardware Detector

به منوی Hardware detector رفته و دکمه detect New Hardware را بزنید، فراموش نکنید گزینه detect Sangoma  باید تیک خورده باشد. 

 

نت استاک پلت فرم فروشگاهی جهت فروش تجهیزات شبکه ، مخابرات و فناوری اطلاعات با بیش از 1200 مشتری در سرتا سر ایران با داشتن بیش از 20 نمایندگی در استان های کشور آماده خدمت رسانی میباشد.


چت با کارشناسان در واتس آپ