نظرسنجی
سوال یک


شرایط گارانتی

امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف شرکت های توزیع کننده کالاست و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد . پارس سیستم دلتا (نت استاک) با توجه به اهمیت این موضوع یعنی ارائه خدمات مطلوب به خانواده مشتریان خود تاکید دارد . در همین راستا دلتا (نت استاک) وظیفه دارد در اسرع وقت، با دقت و مشتری مداری که لازمه کار خدماتی است پاسخگوی همکاران و مشتریان عزیز باشد. دلتا (نت استاک) با داشتن مهندسین و متخصصین مجرب و هدف قرار دادن آرامش مشتریان در سرلوحه کار خود می کوشد همواره بهترین شرکت خدمات رسان IT در ایران باشد.

شرایط  عمومی گارانتی:

قطعات ارسالی به خدمات دلتا (نت استاک) می بایست دارای شرایط زیر باشد:

  • عدم وجود آثار ضربه، ضایعه فیزیکی و سوختگی قابل مشاهده در کالا
  • قرار داشتن در محدوده زمانی گارانتی
  • عدم دستخوردگی هولوگرام و سایر برچسب های گارانتی
  • دارا بودن شماره سریال و عدم مخدوش بودن آن
  • عدم وجود آثار دستکاری بر روی کالا و قطعات داخل آن
  • ارسال کارت گارانتی کالاهایی که برای آنها کارت صادر می شود.
  • لطفا فاکتور مربوط به خرید دستگاه خود را (شامل شماره سریال دستگاه ، تاریخ خرید و مهر فروشگاه) پیش از آنکه خدمات گارانتی اجرایی شود ، فراهم آورید.
  • لوازم جانبی از قبیل کابل , شارژر , باطری , نگهدارنده دیواری یا رومیزی , کابل شبکه و ... شامل گارانتی نخواهند بود.

توجه: شرکت دلتا (نت استاک) در مورد اطلاعات ذخیره شده و یا تنظیمات قبلی پیکربندی شده بر روی تجهیزات مسئولیتی ندارد.

نکات مهم :

  1. با توجه به اینکه تجهیزات شبکه و مخابراتی مثل مرکز سوپیچ ، تلفن ، گیتوی ، کارت های تلفنی و تجهیزات ویدئوکنفرانس از ابزار ارتباطی خاص و حیاتی محسوب می گردد پیشنهاد می کنیم تا در صورت امکان از برحی تجهیزات کالای پشتیبان تهیه نمائید. به طور مثال در صورتی که دو خط ایوان دارید ، سعی کنید در زمان خرید دو گیتوی تک پورت تهیه نمائید تا در صورت بروز مشکل در یکی از گیتوی ها بتوانید تا مدت زمان تعمیر تماس های خود را از دست ندهید و یا حتی می توانید 2 گیتوی 2 پورت تهیه نمائید ، البته این موارد بیشتر به هزینه های سازمان و آینده نگری نیز مرتبط می باشد. با توجه به متعدد بودن محصولات فروشگاه ، متاسفانه امکان جایگزینی برای همه محصولات مقدور نیست.
  2. تجهیزاتی که به بخش گارانتی ارجاع می شوند طی 3 الی 10 روز رفع مشکل خواهند شد.
  3. زمان ارسال تجهیزات برای بخش گارانتی ، می بایست مشکلات کالای مورد نظر به صورت موردی بیان گردد. این کار به تسریع روند گارانتی کمک خواهد کرد.
  4. دلتا (نت استاک) خدمت ویژه ای به نام گارانتی گلدساپورت برای برخی تجهیزات خود ارائه می نماید، با پرداخت 10 تا 30 درصد از هزینه ی خرید محصول ، در مدت زمانی که دستگاه شما در بخش گارانتی می باشد، کالای جایگزین در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای اطلاع از میزان هزینه هایی گلدساپورت برای هر دستگاه با کارشناسان فروش نت استاک تماس بگیرید.
  5. قبل از اتمام دوره گارانتی ، می توانید با پرداخت 15% از قیمت روز محصول برای سال اول ، 25 درصد برای سال دوم و 35% برای سال سوم ، نسبت به تمدید دوره گارانتی اقدام نمائید. 
چت با کارشناسان در واتس آپ