آموزش تنظیم Queue Service Policy در مرکز تلفن دلتا

توسط: نغمه ایزدی مطلق|آخرین به روز رسانی: 1398/07/10
به اشتراک گذاری در:

  آموزش تنظیم Queue Service Policy در مرکز تلفن دلتا:

در مرکزتلفن دلتا قابلیتی فراهم آمده است که بتوان از طریق آن سیاستی اتخاذ کرد که تماسها چگونه و در چه شرایطی از صف تماس پذیرفته شوند. به طور مثال اگر تمام اپراتورها مشغول پاسخگویی به صف تماس بودند دیگر به تماسی اجازه ورود به صف را ندهد. این قابلیت در حالتهای آمده در قابل تنظیم است :

لازم به توضیح است هنگامیکه به تماس، اجازه ورود به صف تماس داده نمی‌شود Action مربوط به On No Answer برای آن تماس اجرا می‌شود که به صورت پیش فرض بر روی Busy قراردارد. برای تنظیم این قابلیت برای اپراتور مراحل ذیل را طی نمایید:

  1. ازمنوی Configuration وارد زیرمنوی Call Queue شوید. صفحه Call Queues باز می‌شود.
  2. یک صف تماس را انتخاب کرده و بر روی دکمه Edit Queue کلیک کنید تا به صفحه
    Edit Call Queue  بروید.
  3. مقدار گزینه Queue Service Policy را با توجه به جدول 6 انتخاب و تنظیم کنید.
  4. Submit کنید.
  5. سیستم به صورت پیش فرض درخواست تایید Safe Apply می‌کند. تایید کنید تا صف تماس در سیستم اعمال شود.

نت استاک پلت فرم فروشگاهی جهت فروش تجهیزات شبکه ، مخابرات و فناوری اطلاعات با بیش از 1200 مشتری در سر تا سر ایران با داشتن بیش از 200 نمایندگی در استان های کشور آماده خدمت رسانی می باشد.

مرجع مقالات : نت استاک


نظرات کاربران
ارسال نظر