چگونه Lifesize عملیات پیشرفته را برای شرکت دارویی پیشرو اسپانیایی بهبود بخشید

توسط: نغمه ایزدی مطلق|آخرین به روز رسانی: 1398/06/20
به اشتراک گذاری در:

چگونه Lifesize عملیات پیشرفته را برای شرکت دارویی پیشرو اسپانیایی بهبود بخشید

یک شرکت دارویی اسپانیایی با تجربه گسترده بین المللی در زمینه تحقیق، تولید و بازاریابی محصولات دارویی و مواد اولیه است. این شرکت به دنبال تلاش بی وقفه ای برای تعالی، پیگیری مداوم در مورد حداکثر کیفیت دارویی در تمام محصولات خود و تلاش آنها برای ارائه راه حلهای بسیار مؤثر برای بیماران خود است.

برای افزایش نیازهای ارتباطی خود به دلیل رشد سازمان در مکانها و مشاغل بین المللی، راه حل کنفرانس ویدئویی را انتخاب کرد. از آنجا که آنها به دنبال ابزاری بودند که راه حل فعلی خود را با سیستم های آینده ادغام کند، آنها به بزرگترین سازگاری ممکن - به ویژه با پروتکل H323، WebRTC و SIP نیاز داشتند.

با حضور فیزیکی در چندین کشور و تقریباً 1200 کارمند بین دفتر خود در مادرید، کارخانه آن و مرکز R * D در لئو (Bizkaia) و شرکتهای تابعه آن در داخل و خارج از شبه جزیره ایبری، FAES FARMA برای حمایت از جهانی خود به یک راه حل ویدئویی مستحکم نیاز داشت. استراتژی ارتباطی.

آنها به دنبال راه حلی بودند که بتواند مدیریت داخلی را در نقاط مختلف خود ارتقا بخشد و نیازهای ارتباط خارجی را با شرکا، آزمایشگاه ها و مشتریان پشتیبانی کند. در سال 2014، چندین اتاق کنفرانس صوتی جایگزین راه حل های اتاق \"مجازی\" شد، اما به اندازه کافی خوب نبود. پس از تحقیق در مورد ارائه دهندگان، FAES FARMA تجهیزات ارتباطی ابری Lifesize را برای اتصال بهتر و سازگاری با سایر سیستم ها مستقر کرد و نیاز به میراث در سایت را برطرف کرد.

در ابتدا، FAES FARMA شدیداً Lifesize را با چهار ابزار دیگر مقایسه می کرد. از سهولت استفاده از راه حل گرفته تا پشتیبانی فعال مشتری، Lifesize در میان بقیه ایستادگی کرد و یک انتخاب روشن برای سازمان آنها بود.

از زمان استقرار Lifesize، تعداد بیشتری از کارمندان در منطقه FAES FARMA خواستار اتاق کنفرانس ویدیویی هستند. این شرکت با تشکر از میزان رضایت از عملکرد و مزایای استفاده از راه حل های کنفرانس ویدیویی در ابر، امکان استقرار سیستم های اضافی کنفرانس ویدیویی Icon در اسپانیا، پرتغال، فرانسه، ایتالیا و مکزیک را دارد.

در حال حاضر تمامی دپارتمان های FAES FARMA از سالن های کنفرانس ویدیویی Lifesize استفاده می کنند - امور مالی، خرید، ثبت نام، کیفیت، تولید، فروش، بخش پزشکی، حقوقی، داروسازی، مهندسی، مدیریت عمومی و البته گروه فناوری اطلاعات.

بخشی از مسئولیت ما به عنوان CIO شناسایی و استفاده از ابزارهای جدید برای مدیریت بهتر مشاغل است. ما با انتخاب Lifesize توانستیم از طریق بهبود ارتباط داخلی و خارجی، این مدیریت را بهینه کنیم.

مرجع مقاله : نت استاک


چت با کارشناسان در واتس آپ