آموزش تنظیم On Hangup در مرکز تلفن دلتا

توسط: نغمه ایزدی مطلق|آخرین به روز رسانی: 1398/07/21
به اشتراک گذاری در:

 تنظیم On Hangup 

با استفاده از این گزینه می‌توان برای اپراتور تعیین کرد که به محض Hang Up کدام وب‌سرویس برای Caller اجرا شود. Hang UP یعنی اپراتور، تماسِ صف تماس را پاسخ داده و پس از پاسخدهی گوشی را گذاشته است. در این حالت مشخص می کنیم که برای تماس گیرنده کدام وب‌سرویسی روی دهد. و یک WebService را برای اجرا انتخاب می‌نماییم. لازم به توضیح است که استفاده از وب‌سرویسها منوط به فعالسازی مجوز آن در مرکزتلفن است.

به طور مثال در سیستم‌های پشتیبانی بعد از پاسخدهی اپراتور، تماس‌گیرنده به سیستم نظرسنجی هدایت می‌شود. که تنظیمات این هدایت در On Hangup صورت می‌پذیرد.

  1. ازمنوی Configuration وارد زیرمنوی Call Queue شوید. صفحه Call Queues باز می‌شود.
  2. یک صف تماس را انتخاب کرده و بر روی دکمه Edit Queue کلیک کنید تا به صفحه
    Edit Call Queue  بروید.
  3. از لیست گزینه On Hangup ، وب‌سرویس موردنظر را انتخاب کنید.
  4. Submit کنید.
  5. سیستم به صورت پیش فرض درخواست تایید Safe Apply می‌کند. تایید کنید تا صف تماس در سیستم اعمال شود.

 

نت استاک پلت فرم فروشگاهی جهت فروش تجهیزات شبکه ، مخابرات و فناوری اطلاعات با بیش از 1200 مشتری در سر تا سر ایران با داشتن بیش از 200 نمایندگی در استان های کشور آماده خدمت رسانی می باشد.


نظرات کاربران
ارسال نظر