نظرسنجی
سوال یک


دریافت اطلاعات مرکز تلفن

مشتری / همکار گرامی 

خواهشمند است جهت صرفه جویی در هزینه ها و دریافت بهترین پیشنهاد مالی و فنی نسبت به تکمیل دقیق اطلاعات ذیل اقدام فرمائید. در صورتی که شرکت یا سازمان شما دارای ساختمان ،  دفاتر و یا شعب دیگری می باشد ، خواهشمند است اطلاعات هر کدام را به صورت جداگانه ثبت و ارسال فرمائید.

 

اطلاعات مربوط به تماس با مشتری 

 

نام و نام خانوادگی : 

 

شماره تماس : 

نام شرکت / سازمان : 

آدرس ایمیل : 

نام ساختمان / شعبه / دفترکارخانه 

اطلاعات مربوط به ساختار فعلی 

آیا در حال حاضر سانترال دارید ؟ 

درصورت وجود(مارک سانترال فعلی) : 

درصورت وجود(مدل سانترال فعلی) : 

در صورت وجود(مشکل سانترال فعلی) :  

 

اطلاعات مربوط به خطوط تلفن (ورودی/خروجی) 

تعداد خط تلفن شهری 8 رقمی :               

تعداد خط تلفن شهری 4 رقمی :               

نوع خط 4 رقمی : 

تعداد خط تلفن شهری 5 رقمی :               

نوع خط 5 رقمی : 

نحوه اتصال به شعبه مرکزی در بستر IP : 

 

اطلاعات مربوط به داخلی ها 

تعداد کاربر IP :               

تعداد کاربر با گوشی آنالوگ :               

** تعداد گوشی تلفن آنالوگ: اگر فعلا سانترال دارید احتمالا گوشی تلفن آنالوگ هم دارید ، اگر تمایلی به تعویض این گوشی ها ندارید می توانید تعداد آنها را اعلام کنید تا مبدلی مناسب برای آنها پیشنهاد دهیم و یا راهکاری ارائه دهیم که بتوانید از آنها هم استفاده نمائید.

تعداد دستگاه فکس آنالوگ :               

 

آیا مرکز تلفن شما می بایست به زیر سیستم های دیگری مثل CRM متصل گردد ؟ 

سیستم افزونگی(یعنی داشتن دو سرور همزمان) نیاز دارید ؟ 

آیا سیستم بیلینگ یا همان ارائه صورتحساب برای سازمان شما کاربرد دارد ؟ 

چه سرویس های دیگری مد نظر شما می باشد که من سوال نکرده ام ؟ 



3+2:

چت با کارشناسان در واتس آپ