نحوه فعال سازی مجوز کاربری (لایسنس) سیسکو

توسط: netwebco.ir|آخرین به روز رسانی: 1397/11/12
به اشتراک گذاری در:

پس از اینکه یک مجوز کاربری (لایسنس) سیسکو را خریدم چه کاری باید انجام دهم؟ چگونه آن مجوز کاربری را فعال کنم؟

۱. PAK (یک کد ۱۱ رقمی) (Product Authorization Key – کلید مجوز دهی محصول) ٬ که از سوی سیسکو ارایه شده است.

commentنکته: توجه داشته باشید که دو نوع روش تحویل PAK وجود دارد. اولین نوع٫ ارسال گواهی (Certificate) از طریق پست می باشد. روش دوم که کارآمد تر است و زمان کمتری را از شما می گیرد٫ روش تحویل به صورت eDelivery می باشد. پارت نامبر یک مجوز کاربری با تحویل الکترونیکی از تحویل پستی می باشد و می توان به راحتی آن را با دیدن حرف L در ابتدای پارت نامبر تشخیص داد.

پس در صورتی که می خواهید PAK را به صورت الکترونیکی دریافت کنید دقت نمایید تا پارت نامبری را انتخاب کنید که در ابتدای آن حرف L وجود داشته باشد.

۲. نام کاربری و رمز ورود به وب سایت سیسکو.

۳. شماره سریال

commentنکته: طی این فرآیند٫ ممکن است که به شناسه یکتای دستگاهی (UDI) که می خواهید مجوز کاربری برای آن اختصاص یابد٫ نیاز پیدا کنید. بسته به نوع محصول٫ می تواند یکی از این دو باشد. شماره سریال دستگاه یا مک آدرس دستگاه. برای اینکه بدانید کدامیک از دو مورد بالا نیاز خواهد بود بایتس به راهنما های کاربری آن دستگاه مواجعه نمایید. همچنین ممکن است که نام میزبان (hostname) اختصاص داده شده به دستگاه٫ آدرس پست الکترونیکی و آدرس محلی که دستکاه در آنجا نصب شده  نیز از شما خواسته شود.

چگونه یک مجوز کاربری را فعال کنم؟

۱. با استفاده از نام کاربری و رمز ورود به وب سایت سیکو خود٫ به صفحه زیر وارد شوید.

http://www.cisco.com/go/license

Enable_a_user_license_for_Cisco_00_Technet24

۳. اطلاعات مربوط به دستگاهی را که می خواهید لایسنس برای آن ایجاد شود را وارد کرده و بر روی کلید Next کلیک کنید.

 

نحوه فعال سازی مجوز کاربری (لایسنس) سیسکو

 

 

 

۴. صفحه ای شامل خلاصه اطلاعات وارد شده توسط شما نمایش داده خواهد شد٫ اطلاعات مربوط به دستگاه٫ نام کاربری و نام کاربر نهایی٫ آدرس پست الکترونیکی و دیگر موارد را بررسی مجدد کنید.

نحوه فعال سازی مجوز کاربری (لایسنس) سیسکو

 

گزینه I agree the Terms of the License را تیک بزنید.

بر روی کلید Get License کلیک کنید تا درخواست صدور لایسنس برای بررسی  و ایجاد ارسال گردد.

۵. وقتی بر روی کلید Get License کلیک کنید پنجره پاپ آپی باز خواهد شد و پروسه اجرای درخواست شما نمایش داده خواهد شد. در صورتی که درخواست شما با موفقیت انجام شود٫ پنجره نمایش پروسه٫ به پنجره تاییدیه اطلاعات تبدیل خواهد شد می توانید فایل لایسنس را از همین صفحه نیز علاوه بر دریافت آن با پست الکترونیکی دریافت کنید.

۲. کد ۱۲ رقمی PAK خود را وارد نموده و بر روی کلید Fulfill کلیک کنید.

 

نحوه فعال سازی مجوز کاربری (لایسنس) سیسکو

۶. کلید فعال سازی را تا حداکثر سه ساعت از آدرس پست الکترونیکی licensing@cisco.com دریافت خواهید کرد. در صورتی که این پست الکترونیکی حاوی فایل لایسنس را در اینباکس خود نداشتید٫ ممکن است که پست الکترونیکی مربوطه در پوشه جانک یا اسپم شما باشد.

Enable_a_user_license_for_Cisco_نحوه فعال سازی مجوز کاربری (لایسنس) سیسکو

ذکر منبع:نت وب

 

 

پلتفرم فروشگاهی نت استاک جهت فروش تجهیزات شبکه ، مخابرات و فناوری اطلاعات با بیش از 1200 مشتری در سرتا سر ایران با داشتن بیش از 20 نمایندگی در استان های کشور آماده خدمت رسانی میباشد

 


چت با کارشناسان در واتس آپ