آموزش تعریف Night Mode در مرکز تلفن دلتا
از ویژگی Night Modes هنگامی استفاده میشود که بخواهیم تمامی خطوط شهری یا برخی از آنها را مثلاً هنگام تعطیلی یا هر زمان خاص دیگری به Action خاصی اختصاص دهیم. بهعنوانمثالبه عنوان مثال سازمانی میخواهد از ساعت 8 شب تا 8 صبح، کلیه تماسهای ورودی را از تمام خطوط شهری، به داخلی نگهبان ارتباط دهد. بدین منظور از قابلیت Night Mode میتوان بهره برد.
Configuration/Night Modes

برای تنظیم Night Mode گامهای ذیل را طی نمایید:
- ازمنوی Configuration وارد زیرمنوی Night Modes شوید. صفحهای همانند شکل 45 باز میشود.
- یک شماره برای مشخص کردن دسته Night Mode انتخاب کرده و به آن اختصاص دهید.
- Action مورد نظر برای تماسها در شب را از جدول 19 انتخاب نمایید.
- شمارههای خطوط شهری که از Night Mode استفاده میکنند را در مقایل Channels عنوان کنید.
نکته : شماره این خطوط با علامت "," و با پیشوند "d"در این فیلد از یکدیگر جدا میگردند. بهعنوانمثال، d88220657
- شماره داخلیهایی را که نیز میخواهید برای آنها Night Mode فعال شود را در Operators وارد کنید. در این قسمت استفاده از تعریف شماره اپراتورها بهصورت تکتک و بازهای به شرح ذیل وجود دارد:
- یک شماره: شماره موردنظر بهتنهایی در این قسمت وارد میشود.
- گروه شمارهها به ترتیب: مجموعه شمارههای پشت سرهم برای گروه داخلیها در این قسمت وارد میشود که شماره ابتدایی از شماره انتهایی با یک خط تیره (-) از هم جدا میشوند.
- گروه شمارهها غیرترتیبی: در این حالت هنگامیکه شمارهها پشت سر هم نباشد با یک علامت (,) از هم جدا میشوند.
- ترکیبی از دو حالت قبل: اگر تعدادی شماره پشت سر هم و تعدادی مجزا باشد باید از هر دو علامت در کنار یکدیگر استفاده شود.
- تعریف کلیه شمارهها : با نوشتن کلمه all تمام شمارهها را عضو مینماییم.
- بر روی دکمه Add کلیک کنید.
نت استاک پلت فرم فروشگاهی جهت فروش تجهیزات شبکه ، مخابرات و فناوری اطلاعات با بیش از 1200 مشتری در سرتا سر ایران با داشتن بیش از 20 نمایندگی در استان های کشور آماده خدمت رسانی میباشد