آموزش ضبط تماس اپراتور صف تماس در مرکز تلفن دلتا
درمرکزتلفن دلتا امکان ضبط تماسهای اپراتور پاسخگوی صف تماس فراهم است. بدین منظور لازم است مراحل ذیل طی شود:
- ازمنوی Configuration وارد زیرمنوی Call Queue شوید. صفحه Call Queues باز میشود.
- یک صف تماس را انتخاب کرده و بر روی دکمه Edit Queue کلیک کنید تا به صفحه Edit Call Queue بروید.
- گزینه Call Recordingموردنظر را با توجه به جدول فعال کنید.
- Submit کنید.
- سیستم به صورت پیش فرض درخواست تایید Safe Apply میکند. تایید کنید تا صف تماس در سیستم اعمال شود.

پلتفرم فروشگاهی نت استاک متعلق به شرکت تولیدی صنعتی پارس سیستم دلتا جهت فروش تجهیزات شبکه ، مخابرات و فناوری اطلاعات با بیش از 1200 مشتری در سرتا سر ایران با داشتن بیش از 20 نمایندگی در استان های کشور آماده خدمت رسانی میباشد
مرجع مقاله : نت استاک