فروشگاه نت استاک

آموزش تنظیم On Hangup در مرکز تلفن

توسط: نغمه ایزدی مطلق
به اشتراک گذاری در:

با استفاده از این گزینه می‌توان برای اپراتور تعیین کرد که به محض Hang Up کدام وب‌سرویس برای Caller اجرا شود. Hang UP یعنی اپراتور، تماسِ صف تماس را پاسخ داده و پس از پاسخدهی گوشی را گذاشته است. در این حالت مشخص می کنیم که برای تماس گیرنده کدام وب‌ سرویسی روی دهد. و یک Web Service را برای اجرا انتخاب می‌نماییم. لازم به توضیح است که استفاده از وب‌سرویسها منوط به فعالسازی مجوز آن در مرکز تلفن است.

به طور مثال در سیستم‌های پشتیبانی بعد از پاسخدهی اپراتور، تماس‌گیرنده به سیستم نظرسنجی هدایت می‌شود. که تنظیمات این هدایت در On Hangup صورت می‌پذیرد.

  1. ازمنوی Configuration وارد زیرمنوی Call Queue شوید. صفحه Call Queues باز می‌شود.
  2. یک صف تماس را انتخاب کرده و بر روی دکمه Edit Queue کلیک کنید تا به صفحه Edit Call Queue  بروید.
  3. از لیست گزینه On Hangupوب‌سرویس موردنظر را انتخاب کنید.
  4. Submit کنید.
  5. سیستم به صورت پیش فرض درخواست تایید Safe Apply می‌کند. تایید کنید تا صف تماس در سیستم اعمال شود.

  • سیستم‌های پشتیبانی
  • پاسخدهی اپراتور
  • سیستم نظرسنجی
  • Call Queues
  • On Hangup
  • تنظیم On Hangup
  • Hang UP
نظرات کاربران
ارسال نظر
سبد خرید
    سفارش شما

    جمع سبد : 0