اپراتورها در صف تماس به صورت حلقهای پاسخگوی تماسها هستند و تماس در این حلقه میچرخد. برای تعیین تکرار چرخش تماس در حلقه اپراتورهای پاسخگو گامهای ذیل لازم است:
- ازمنوی Configuration وارد زیرمنوی Call Queue شوید. صفحه Call Queues باز میشود.
- یک صف تماس را انتخاب کرده و بر روی دکمه Edit Queue کلیک کنید تا به صفحه Edit Call Queue بروید.
- درمقابل Ring Retries تعداد چرخش تماس از 1 تا 20 را تنظیم نمایید.
- Submit کنید.
- سیستم به صورت پیش فرض درخواست تایید Safe Apply میکند. تایید کنید تا صف تماس در سیستم اعمال شود.
لازم به توضیح است هر زنگ خوردن در حدود 6 ثانیه طول میکشد. به طور مثال اگر یک تماس 5 با در حلقه اجازه چرخیدن داشته باشد و هر بار 20 دفعه زنگ بخورد چیزی در حدود 600 ثانیه (10 دقیقه) یک تماس در صورت عدم پاسخدهی اپراتورها، در صف تماس خواهد بود.